Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
4.Çerezleri Kullanım Amacı
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel:Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.
Oturum Çerezleri
(Session Cookies)
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
• İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
6.Veri Sahiplerinin Hakları
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları
ASAYİŞ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Bilgi Edinme
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
15 Gün
2
Dilekçe Hakkı
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
15 Gün
3
Çalınan Otolarla İlgili Soruşturmanın Yürütülmesi
1.
Resmi Yazı (üst yazı)
2.
Trafik Tescil Belgesi
3.
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
30 Dakika
4
Aile İçi Şiddet Olayları Tahkikatlarının Yürütülmesi
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
2.
Resmi Yazı (üst yazı) veya İfade Tutanağı
3.
Önleyici Tedbir Kararlarının Tebliği
45 Dakika
5
Hırsızlık Olayları İle İlgili Tahkikatların Yürütülmesi
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
2.
Çalınan Malzemelerin Faturaları veya Garanti Belgeleri
3.
Resmi Yazı (üst yazı) veya İfade Tutanağı
45 Dakika
6
Yankesicilik-Dolandırıcılık Ve Kapkaç Suçlarıyla İlgili Tahkikatların Yürütülmesi
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
2.
Resmi Yazı (üst yazı) veya İfade Tutanağı
30 Dakika
7
Kiralık Araç Bildirim Sistemi (KABİS) Kaydı ve Şifre Başvurularının Alınması
1.
Vergi Levhası
2.
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı
3.
Nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi
4.
E-mail Adresi
5.
Sabit Bilgisayar IP Numarası
6.
Sabit Telefon numarası
7.
İmza sirküleri
8.
Oda Kayıt Belgesi
9.
Ticaret Sicil Gazetesi
20 Dakika
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Bünyamin TURAN
Fatih KILIÇ
Ünvan
Asayiş Şube Müdür V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0388) 232 4000
(0388) 232 4000
Fax
(0388) 232 4001
(0388) 232 4001
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
BELGE YÖNETİMİ VE KOORDİNASYON ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
VATANDAŞLARIN DİLEKÇELERİNİN İLGİLİ ŞUBELERE HAVALESİNİN YAPILMASI (Şahısların Müdürlüğümüze verdikleri dilekçelerin ilgili Müdür Yardımcısının parafından sonra ilgili şubelere teslim edilmesi)
1.
Nüfus Cüzdanı Dilekçe
30 Dakika
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Emre ÇINAR
Mehmet Zeki DURAN
Ünvan
Belge Yönetimi ve Koordinasyon Şube Müdür V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0388) 232 4000-7130
(0388) 232 4000
Fax
0388 2324027
(0388) 232 4000
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
BÖLGE TRAFİK DENETLEME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
TRAFİKTEN MEN EDİLEN ARAÇLARIN OTOPARKTAN ÇIKIŞ İŞLEMLERİ: 2918 SAYIL K.T.K’ NUNDAN MEN EDİLEN, HACİZLİ YAKALAMALI VE GÜVENLİK NEDENİ İLE OTO PARKA ÇEKİLEN ARAÇLARIN TESLİM VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI/ SÜRÜCÜ BELGESİ
2.
VEKÂLETNAME
10 Dakika
3
POL-NET SİSTEMİNDE ARAÇ TRAFİKTEN MEN KALDIRMA İŞLEMLERİ: 2918 SAYIL K.T.K’ NUNDAN MEN EDİLEN VEYA GEÇİCİ İZİN VERİLEREK SÜRESİ BİTİMİNDE MEN OLAN ARAÇLARIN POL-NET SİSTEMİNDEN MEN KALDIRMA İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
MEN NEDENİNİN KALKTIĞINI GÖSTERİR BELGE(MUAYENE BELGESİ, TAKOĞRAF ÇIKTISI VB.)
10 Dakika
4
GEÇİCİ OLARAK GERİ ALINAN SÜRÜCÜ BELGELERİ TESLİM İŞLEMLERİ: ALKOLLÜ ARAÇ KULLANIMI NEDENİYLE 6 AY SÜRE İLE GEÇİCİ İPTAL İŞLEMLERİ: SÜRE BİTİMİNDE MÜRACAAT İLE TESLİM ETME İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
TRAFİK PARA CEZASI TAHSİLAT MAKBUZU (BORCU YOK KAĞIDI)
15 Dakika
5
GEÇİCİ OLARAK GERİ ALINAN SÜRÜCÜ BELGELERİ TESLİM İŞLEMLERİ: ALKOLLÜ ARAÇ KULLANIMI NEDENİYLE 2 YIL SÜRE İLE GEÇİCİ İPTAL İŞLEMLERİ: SÜRE BİTİMİNDE MÜRACAAT İLE TESLİM ETME İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
TRAFİK PARA CEZASI TAHSİLAT MAKBUZU (BORCU YOK KAĞIDI)
3.
HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINAN SÜDGE RAPORU (Sürücü Davranışları Geliştirme Eğitimi)
15 Dakika
6
GEÇİCİ OLARAK GERİ ALINAN SÜRÜCÜ BELGELERİ TESLİM İŞLEMLERİ: ALKOLLÜ ARAÇ KULLANIMI NEDENİYLE 5 YIL SÜRE İLE GEÇİCİ İPTAL İŞLEMLERİ: SÜRE BİTİMİNDE MÜRACAAT İLE TESLİM ETME İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
TRAFİK PARA CEZASI TAHSİLAT MAKBUZU (BORCU YOK KAĞIDI)
3.
HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINAN SÜDGE RAPORU (Sürücü Davranışları Geliştirme Eğitimi)
4.
SÜRÜCÜ KURSLARINDAN ALINAN PSİKOTEKNİK RAPORU
15 Dakika
7
GEÇİCİ OLARAK GERİ ALINAN SÜRÜCÜ BELGELERİ TESLİM İŞLEMLERİ: 100 CEZA PUANI NEDENİYLE 2 AY SÜRE İLE GEÇİCİ İPTAL İŞLEMLERİ: SÜRE BİTİMİNDE MÜRACAAT İLE TESLİM ETME İŞLEMLERİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
SÜRÜCÜ KURSLARINDAN ALINAN TRAFİK ÇEVRE BİLGİSİ DERSİ EGİTİM BELGESİ
15 Dakika
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Faruk ÖZTÜRK
Yavuz ÖZÜBERK
Ünvan
Komiser Yardımcısı
Komiser
Adres
Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Merkez/NİĞDE
Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Merkez/NİĞDE
Telefon
(0541) 443 7350-0388 232 4000/5910
0542 553 2129 -(0388) 232 4000
Fax
(0388) 232 4027
(0388) 232 4027
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
ÇOCUK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA TESLİM EDİLEN MAĞDUR ÇOCUKLAR : TUTANAK, CUMHURİYET SAVCISI TALİMATI, VALİLİK OLURU
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
Dr.RAPORU
2 Saat
2
MAĞDUR ÇOCUKLARIN TAHKİKATI: KİMLİK VE ADRES TESPİTİ, GÖRÜNTÜLÜ VE MÜDAFİ HUZURUNDA ALINAN İFADE TUTANAKLARI, SAVCI GÖRÜŞME TUTANAĞI
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
Dr.RAPORU
2 Saat
3
ŞÜPHELİ ÇOCUKLARIN TAHKİKATI: KİMLİK VE ADRES TESPİTİ, CUMHURİYET SAVCISI GÖRÜŞME TUTANAĞI, SANIK HAKLARI FORMU, SEVK SERBEST BIRAKMA FORMU, SANIK KARAR TAKİP FORMU, CUMHURİYET SAVCILIĞINA SEVK EDİLMESİ.
1.
NÜFUS CÜZDANI
2.
Dr.RAPORU
2 Saat
4
KAYIP ÇOCUK VE BULUNTU ÇOCUK: AİLELERİNE TESLİM TUTANAĞI, AİLELERİ BELLİ OLMAYAN ÇOCUKLARIN SOSYAL HİZMETLER KURUMUNA TESLİM EDİLMESİ.
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Veysel YILDIRIM
Fatih KILIÇ
Ünvan
Komiser
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
Çocuk Şube Müdürlüğü Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0505) 318 5117-0388 232 4014
0542 553 2129 -(0388) 232 4000
Fax
(0388) 232 4027
(0388) 232 4001
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
GÖÇMEN KAÇAKÇILIĞIYLA MÜCADELE VE HUDUT KAPILARI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Yurt Dışı Giriş Çıkış Kaydı Vermek.
1.
DİLEKÇE
2.
KİMLİK KARTI VEYA PASAPORT
4 Saat
2
Yurt Dışı Çıkış Yasağı Sorgulama Sonucu Vermek.
1.
DİLEKÇE
2.
KİMLİK KARTI VEYA PASAPORT
4 Saat
3
Müracaat (Şikayet)
1.
Dilekçe veya Sözlü Beyan
Tahkikat Süresi
4
CİMER BAŞVURUSU
1.
Hizmet e-Devlet Üzerinden Sunulmaktadır
30 Gün
5
BİLGİ EDİNME BAŞVURUSU
1.
Bilgi Edinme ve Başvuru Dilekçesi
15 Gün
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Ahmet YILDIRIM
Kürşat DUMAN
Ünvan
Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele Ve Hudut Kapıları Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 4000
(0388) 232 4000
Fax
(0388) 232 4027
(0388) 232 4027
E-Posta
nigdegocmenhudut@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
GÜVENLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
2911 Sayılı Kanuna Göre Yapılan Kapalı Yer Toplantısı
1.
Düzenleme kurulu üyeleri Valilik Hukuk İşleri Müdürlüğüne bildirimde bulunması gerekmektedir. Hukuk İşleri Müdürlüğü gerekli oluru aldıktan sonra emniyet tedbiri için Müdürlüğümüzden talepte bulunur.
1 Gün
2
2911 Sayılı Kanuna Göre Yapılan Açık Hava Toplantısı ve Gösteri Yürüyüşü.
1.
Düzenleme kurulu üyeleri Valilik Hukuk İşleri Müdürlüğüne bildirimde bulunması gerekmektedir. Hukuk İşleri Müdürlüğü gerekli oluru aldıktan sonra emniyet tedbiri için Müdürlüğümüzden talepte bulunur.
1 Gün
3
Bakanlıklar, Türk Silahlı Kuvvetleri, Emniyet ve Ceza İnfaz Kurumları, Kamu Kurum ve Kuruluşlardan gelen güvenlik soruşturması.
1.
Güvenlik soruşturması yapılan adaylardan herhangi bir belge talep edilmemektedir. Kurumlardan gelen üst yazı ve isim listesi ile CD-DVD.
En Az 7(Yedi) İş Günü Kanuni Süresi 60 (Altmış) İş Günü
4
Bakanlıklar, Türk Silahlı Kuvvetleri, Emniyet ve Ceza İnfaz Kurumları, Kamu Kurum ve Kuruluşlardan gelen arşiv araştırması.
1.
Güvenlik soruşturması yapılan adaylardan herhangi bir belge talep edilmemektedir. Kurumlardan gelen üst yazı ve isim listesi ile CD-DVD.
En Az 3(Üç) İş Günü Kanuni Süresi 30 (Otuz) İş Günü
5
Konser ve Tiyatro ve vb. Sahne Gösterileri
1.
Etkinliği düzenleyen sivil toplum kuruluşu ve şahıs Valilik Hukuk İşleri Müdürlüğüne bildirimde bulunur. Hukuk İşleri Müdürlüğü gerekli oluru aldıktan sonra emniyet tedbiri için müdürlüğümüzden talepte bulunur.
2.
Dr.RAPORU
1 Gün
6
Sivil Toplum Kuruluşlarınca Yapılan İmza Standı
1.
Mevcut yasalarımızda imza standı açacak gerçek ve tüzel kişilerin müracaat etme şartı bulunmamaktadır. Yapılacak imza standı ile ilgili Belediye Başkanlığına yer tahsisi konusunda yazılı dilekçe ile başvuru yapması gerekmektedir
2 Saat
7
Basın Açıklamaları
1.
Mevcut yasalarımızda basın açıklaması yapacak gerçek ve tüzel kişilerin müracaat etme şartı bulunmamaktadır
SÜRE YOK
8
Sendika ve Siyasi Parti ve Vakıfların Yapacağı Etkinlikler
1.
Etkinlik düzenlemek isteyen siyasi parti ve sendikalar Valilik İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğüne yazılı bildirimde bulunur. İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü gerekli oluru aldıktan sonra emniyet tedbiri için müdürlüğümüzden talepte bulunur.
1 GÜN
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Güvenlik Şube Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Sercan MAMUK
Tuncay ŞİMŞEK
Ünvan
Güvenlik Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 4000-Dahili 4110
(0388) 232 4000
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
KAÇAKÇILIK VE ORGANİZE SUÇLARLA MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
ŞİKAYET DİLEKÇESİ
1.
Savcılık Talimat Yazısı
2.
İfade Tutanağı
3.
Şikayetçinin Kimlik ve Adres Bilgileri
4.
Şüphelilerin varsa Kimlik ve Adres Bilgileri
5.
Varsa tanık/tanıkların Kimlik ve Adres Bilgileri
6.
İddia ettiği hususlarla ilgili belge/doküman
Tahkikat tamamlanıncaya kadar
2
İHBARLAR
1.
Telefon ile veya Şubemize gelerek yapılan ihbarlar
Anlık araştırmaya başlanır.
3
CİMER BAŞVURULARI
1.
CİMER Başvuru Evrakları
1-30 gün arası
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Fatih KILIÇ
Fatih KILIÇ
Ünvan
Kaçakçılıkla Mücadele Şube Müdürlüğü
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0388) 232 4014-505 369 0919
505 369 0919
Fax
0 388 232 40 27
0 388 232 40 27
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
MEDYA-HALKLA İLİŞKİLER VE PROTOKOL BÜRO AMİRLİĞİ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Bilgi ve Belge Talebi
1.
Bilgi Edinme Formu
2.
Tüzel Kişiler İçin Yetki Belgesi
15 Gün
2
Dilek ve Şikâyet Başvuruları
1.
Dilekçe
30 gün
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Ömer AKSAN
Adnan ÖZDEMİR
Ünvan
Medya-Halkla İlişkiler ve Protokol Büro Amir Vekili
İl Emniyet Müdürü
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0388) 232 4000
(0388) 232 4000
KORUMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Can güvenliği tehdit altında olan kişilerin korunması
1.
Valilik Makamına hitaben dilekçe,
2.
Tehdite dair varsa bilgi ve belgeler,
3.
Kimlik fotokopisi.
24 SAAT
2
Çağrı Üzerine Koruma Kararı bulunan kişilerin korunması.
1.
Koruma Kararı
2.
Çağrı merkezinden talepte bulunulması
25 DAKİKA
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Mithat KUŞ
Mehmet Zeki DURAN
Ünvan
Koruma Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
(0388) 232 4000-505 318 5100
(0388) 232 4000-505 318 5100/Dh.3330
Fax
0 388 232 40 27
0 388 232 40 27
E-Posta
mithat.kus2@egm.gov.tr
mehmetzeki.duran@egm.gov.tr
NARKOTİK SUÇLARLA MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
ŞİKAYET DİLEKÇESİ
1.
Savcılık Talimat Yazısı
2.
İfade Tutanağı
3.
Şikâyetçinin kimliklik ve adres bilgileri
4.
Şüphelilerin varsa kimlik ve adres bilgileri
5.
Varsa tanık/tanıkların kimlik ve adres bilgileri
6.
İddia ettiği hususlarla ilgili belge/doküman
10 Gün
2
DİLEKÇE HAKKI
1.
T.C Kimlik Numarası
2.
Adı Soyadı
3.
İkametgah Adresi
4.
E-mail Adresi
30 Gün
3
GÜNLÜK GÖREV LİSTELERİNİN TANZİMİ, İZİN VE RAPOR İŞLEMLERİNİN YAPILMASI
1.
İdari İşlemler
2 Saat
4
EVRAK ARŞİVDEN ALINAN EVRAKLAR VE EBDYS ÜZERİNDEN GELEN EVRAKLARIN ALIMI PARAF VE KAYIT İŞLEMLERİ
1.
İdari İşlemler
3 Saat
5
TAHKİKAT DOSYALARI
1.
Uyuşturucunun Sokak düzeyinde ulaşılabilirliğini önlemek, suç ve suçluyla etkin mücadele amacıyla uyuşturucu madde kullanan veya satan şahıslara yönelik projeli çalışmalar yapılarak tahkikata başlanılmaktadır.
Hizmetin şekline göre değişmektedir.
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Serdal ÇEKİÇ
Fatih KILIÇ
Ünvan
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 4000-Dahili 5210
(0388) 232 4000
Fax
0(262) 232 40 05
E-Posta
nigde.nsm@egm.gov.tr
nigde.nsm@egm.gov.tr
ÖZEL GÜVENLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Özel Güvenlik Hizmeti almak isteyen Kamu/Özel kurum ve kuruluşları ile gerçek kişilerin 5188 sayılı Kanun kapsamına girerek Özel Güvenlik İzni alma talepleri
1.
4.1. Kamuya ve Kamu İktisadi Teşebbüslerine Bağlı Kurum ve Kuruluşlar ile Vakıflar ve Belediyelerden İstenilecek Belgeler
2.
a) KKKY tarafından imzalı talep yazısı.
3.
b) KKKY olarak görevlendirilen kişiye bu Genelgenin 3.1’inci maddesinin (a) bendinde sayılan yetkilerin verildiğini gösterir, özel güvenlik izni verilen yerin karar almaya yetkili organları ya da kişileri tarafından yetkilendirildiğine dair belge. (Ayrıca noter onayı aranmaz)
4.
c) KKKY tarafından imzalanmış olan EK-1’deki “Özel Güvenlik İzni Talep Formu”.
5.
ç) Belediyelerden alınan güncel adresi gösterir belge.
6.
4.2. Özel Hukuk Tüzel Kişileri ve Gerçek Kişilerden İstenecek Belgeler
7.
a) Site veya apartmanlarda genel kurul veya yönetim kurulu kararı
8.
b) Bu Genelgenin 4.1’inci maddesinde belirtilen belgeler.
9.
c) Kişi koruma izni için yapılan müracaatlar hariç, tapu veya kira sözleşmesi.
10.
4.3. Özel Güvenlik Uygulamasının Sona Erdirilmesi, Özel Güvenlik Görevlisi/Silah Kadrolarının İndirimi, Artırımı, Yeniden Belirlenmesi veya Hizmet Şeklinin Değiştirilmesi KKKY; özel güvenlik uygulamasının sona erdirilmesine, özel güvenlik görevlisi ve/veya silah kadrolarının yeniden belirlenmesi veya hizmet şeklinin değiştirilmesine ilişkin başvuruları ÖGNET’ten yapar
11.
4.4. Unvan veya Adres Değişikliği
12.
a) KKKY; özel güvenlik izin belgesindeki unvan ve/veya adres değişikliğine ilişkin başvuruları ÖGNET’ten yapar.
13.
b) Başvuru sahiplerinden Ticaret Sicil Gazetesi’nin bir örneği istenmez ve “ticaretsicil.gov.tr” internet adresinden temin edilir.
Müracaat yapıldıktan sonra 10 GÜN
2
Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Faaliyet İzini Verilmesi.
1.
a) Kurucu, yönetici, uzman eğitici ve varsa tüzel kişi ortak temsilcilerinin T.C. Kimlik Numarası ile eğitim yapılacak tesisin adresini belirtir başvuru dilekçesi ve tesis kendilerine ait ise tapunun, kira ise kira sözleşmesinin bir örneği,
2.
b) Binaya ilişkin yapı kullanma izni veya eğitim kurumu açılmasında fenni sakınca olmadığına ilişkin belediyeden alınan yazı,
3.
c) Eğitim kurumunu temsil edecek yöneticiler için yetki belgesi,
4.
d) Eğitim yapılacak tesisin yangın,deprem sigortası poliçesinin bir sureti
5.
e) Kurucu, yönetici ve varsa temsilcilerine ait güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu
6.
f) Kurucu, yönetici ve varsa temsilcilerine ait imza sirküleri
Müracaatlar Özel Güvenlik Denetleme Başkanlığına yapılır. Başkanlıktan eğitim verilecek yerin inceleme yazısı geldikten sonra 15 GÜN
3
Alarm Merkezi Faaliyet İzini Verilmesi
1.
a) AİM izin işlemleri, Yönetmeliğin 23’üncü maddesi kapsamında valilikler tarafından yapılır.
2.
b) AİM’lerde kurucu, temsilci ve yönetici olacak kişilerde özel güvenlik şirketi kurucu, temsilci ve yöneticilerinde istenilen şartlar aranır.
3.
c) AİM’lerden, kuruluş aşamasında mevzuatla öngörülen belgeler dışında başka bir belge istenmez
Müracaat yapıldıktan sonra 10 GÜN
4
Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı Verilmesi
1.
a) Kimlik Müracaatlarında özel güvenlik eğitim ve sınavlarına ait bilgileri ÖGNET üzerinden kontrol edilir
2.
b) İki adet vesikalık fotoğraf,sabıka kaydı, kan grubu belgesi,ikametgah ve vukuatlı nüfus kayıt örneği
3.
c) (Ek :RG-20/12/2013-28857) Temel eğitimden muaf olanlar için sağlık raporu ve öğrenim durumunu gösterir belge.
4.
d) (Ek:RG-5/9/2018-30526) Başvuru dilekçesi
5.
e) (Ek:RG-5/9/2018-30526) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırma formu
6.
f) Sınavlarda başarılı olanlar e-Devlet üzerinden de başvuru yapabilirler
Müracaat yapıldıktan sonra 30 GÜN ve Güvenlik Soruşturmasında adli işlemler varsa +30 GÜN
5
Geçici Özel Güvenlik İzni Verilmesi
1.
a) Geçici veya acil durumun konusunun, koruma ve güvenlik hizmetinin nerede, ne zaman, kaç özel güvenlik görevlisiyle ve kim tarafından sağlanacağının belirtildiği talep yazısı.
2.
b) Özel güvenlik hizmetine ilişkin taraflarca imzalanan hizmet sözleşmesi
Etkinliğin başlamasından en geç 24 saat önce
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Ferhat DOĞAN
Fatih KILIÇ
Ünvan
Özel Güvenlik Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
Nar Mahallesi Amas Bulvarı No:62 Merkez/NİĞDE
Nar Mahallesi Amas Bulvarı No:62 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 4000-Dahili 6784
(0388) 232 4000 -Dahili 6784
Fax
0 388 232 40 27
0 388 232 40 27
E-Posta
nigdeemniyet@egm.gov.tr
nigdeemniyet@egm.gov.tr
SİLAH VE PATLAYICI MADDELER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Silah Bulundurma Ruhsatı
1.
Müdüriyet Makamına hitaben dilekçe
2.
Silah almasında sakınca bulunmadığına dair devlet hastanesinden heyet raporu,
3.
Son bir yıl içinde çekilen (2) iki adet biometrik fotoğraf
4.
Silah bulundurma talebi ile ilgili diğer evraklar
5.
Silah bulundurma harç makbuzu(2025 yılına ait 25.282,70 TL),
6.
Vadesi geçmiş borç durumunu gösterir belge
7.
Kart Ücreti (1100 TL)
1-30 gün içerisinde
2
Silah Taşıma Ruhsatı
1.
Müdüriyet Makamına hitaben dilekçe
2.
Silah almasında sakınca bulunmadığına dair devlet hastanesinden heyet raporu
3.
Son bir yıl içinde çekilen (2) iki adet biometrik fotoğraf
4.
Silah taşıma talebi ile ilgili diğer evraklar
5.
Silah taşıma harç makbuzu(2025 yılına ait 79.002,00 TL
6.
Vadesi geçmiş borç durumunu gösterir belge
7.
Kart Ücreti (1500 TL
1-30 gün içerisinde
3
Yivsiz Av Tüfeği Ruhsatı
1.
Müdüriyet Makamına hitaben dilekçe
2.
Yivsiz Tüfek Ruhsatı almasında sakınca bulunmadığına dair Aile Hekimi veya Toplum Sağlığı Merkezinden sağlık raporu
3.
Son bir yıl içinde çekilen 1 adet biometrik fotoğraf
4.
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi harç makbuzu (2025 yılına ait 611,20 TL )
5.
Vadesi geçmiş borç durumunu gösterir belge
6.
Tüfek tespiti (Devir ve hibe durumlarında),
7.
Veraset ilamı(Ölümlerde
8.
Kart Ücreti (600 TL)
1-30 gün içerisinde
4
Patlayıcı Madde Satın Alma ve Kullanma İzin Belgesi
1.
Müdüriyet Makamına hitaben talep dilekçesi
2.
Depolama izin belgesi örneği
3.
Depo tespit tutanağı,
4.
Depo denetleme formu
5.
İhtiyaç raporu
6.
Temsile yetkili kişi taahhütnamesi (Sağlık heyet raporu, 2 adet fotoğraf),
7.
Ateşleyici yeterlilik belgesi
8.
Ateşleyici taahhütnamesi
9.
Nakilci güvenlik belgeleri
10.
Nakilci vekâletnamesi
11.
Nakilci taahhütnamesi
12.
İşe dair belge(Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı’ndan alınan işletme izni ve işletme ruhsatı) A)Maden sahası başkasına aitse belirtilen sahada patlayıcı madde kullanabilmesine ilişkin noter onaylı kira sözleşmesi B) Maden sahası kuruma aitse kurum onaylı yazı,
13.
İhale veya sözleşme yoluyla alınmış bir iş ise; İşin izin belgesi talebinde bulunan gerçek veya tüzel kişinin yükleminde olduğunu ve bitim tarihini belirtir resmi yazı veya konuya ilişkin sözleşme varsa bu sözleşmenin aslı veya noterden ya da işi veren kamu kurumu ise bu kurumdan tasdikli sureti.1
14.
Tapulu bir arazide yapılacak bir iş ise; Kanal açma, tarıma elverişli saha hazırlama veya bir inşaat temelinde çıkan kayaların temizlenmesi gibi tapulu arazilerde patlayıcı madde kullanılarak yapılan işlerde tapu senedinin fotokopisinin, arazi başkasına aitse tapu sahibi ile yapılmış sözleşmenin noter onaylı sureti.
15.
Maden İşleri Genel Müdürlüğü’nden belirtilen sahada patlayıcı madde kullanılmasında sakınca olmadığına dair yazı.
16.
Depo muvafakatnamesi
17.
Tehlikeli maddeler ve tehlikeli atık zorunlu mali sorumluluk sigorta poliçesi,
18.
Ticaret sicil gazetesi ve oda sicil kayıt sureti
1-30 gün içerisinde
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Mehmet Zeki YAVUZ
İlker YANGIRLIER
Ünvan
Silah ve Patlayıcı Maddeler Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
Nar Mahallesi Amas Bulvarı No:62 Merkez/NİĞDE
Nar Mahallesi Amas Bulvarı No:62 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 4000-Dahili 5364
(0388) 232 4000
POLİSEVİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Konaklama Başvurusu
1.
Kamu Kimliği veya Dilekçe
2.
Nüfus cüzdanı
5 Dakika
2
Sosyal Tesislere Giriş Kart Başvurusu
1.
Nüfus Cüzdanı,
2.
Kamu Kimliği
3.
Adli Sicil Belgesi ve Dekont
5 Dakika
3
Toplantı Salonu Kiralama
1.
Nüfus cüzdanı veya kamu kimliği
2.
Tahsis ücreti ve Sözleşme
15 Dakika
4
Şehit Aileleri, Gazilerin Ağırlama ve Konaklama İşlemleri
1.
Şehit Ve Gazi Yakını Kimlik Kartı
5 Dakika
5
Valilik, İl Emniyet Müdürlüğü Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Konferans ve Yemek Etkinlikleri
1.
Talep
15 Dakika
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Fevzi İLHAN
Kürşat DUMAN
Ünvan
Komiser
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
Nar Mah. Aydınlık Cad. No:96 Polisevi Şube Müd.
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0 388 232 97 96
(0388) 232 4000
Fax
0 388 232 97 96
SİBER SUÇLARLA MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
BİLİŞİM SİSTEMLERİNE GİRME, VERİLERİ YOK ETME (TCK 244)
1.
RESMİ YAZI VEYA İFADE TUTANAĞI
2.
NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
3.
BANKA HESAP NUMARASI VE İŞLEMLERE DAİR HESAP EKSTRESİ
4.
ELE GEÇİRİLEN SOSYAL MEDYA HESAPLARINA AİT ÇIKTILAR.
BİLİŞİMİN SİSTEMLERİNİN KULLANILMASI SURETİYLE ÇOCUK İSTİSMARI (TCK 226)
1.
İFADE TUTANAĞI
2.
NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
1 SAAT
4
BANKA VEYA KREDİ KARTLARININ KÖTÜYE KULLANILMASI (TCK 243)
1.
RESMİ YAZI VEYA İFADE TUTANAĞI
2.
NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
3.
BANKA HESAP NUMARASI VE İŞLEMLERE DAİR HESAP EKSTRESİ
1 SAAT
5
7258 SKM FUTBOL VE DİĞER SPOR MÜSABAKALIRINDA BAHİS VE ŞANS OYUNU
1.
İFADE TUTANAĞI
2.
NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
1 SAAT
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Salih KOÇAK
Levent ÇİVİ
Ünvan
Başkomiser
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0507343 58 58 -0388 232 4000
(0388) 232 4000-505 225 6795
E-Posta
salih.kocak10@egm.gov.tr
levent.civi@egm.gov.tr
SUNGURBEY POLİS MERKEZİ AMİRLİĞİ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Şikayet Konusu
1.
Dilekçe
30 Dakika
2
Adli Olay Başvurusu
1.
Belge istenilmemektedir
90 Dakika
3
Kamu, Kurum ve Kuruluşları ile İlgili Yazışmalar
1.
Kamu, kurum ve kuruluşlarından gelen ve cevap verilmesi gereken yazışmalar
En geç 1 hafta içerisinde cevap verilir
4
Nişan, düğün gibi
1.
Nişan, düğün dilekçesi
10 Dakika
5
Kayıp ve Buluntu eşyalar ile ilgil İşlemler
1.
Kayıp ve buluntu ile ilgili müracaat
15 Dakika
6
Mahkemeden ve C. savcılığından gelen yazılar
1.
Mahkeme ve Cumhuriyet Başsavcılığında gelen talimat, emir yazısı
(10 Gün içerisinde) Cevap verilmesi gereken zaman içerisinde cevap verilir
7
İdari Yaptırım (Kabahatler)
1.
İdari Yaptırım Tutanağı
2.
Tutanaklar
3.
Alkolmetre çıktısı
4.
Doktor raporu
40 Dakika
8
Umuma açık yerlerin tahkikakı
1.
Belediyeden gelen umuma açık yer tahkikat yazısı
7 gün içerisinde cevap verilir.Belediyeye gönderilir
9
Adres Tespit Araştırması
1.
Mahkemelerden ve Cumhuriyet Başsavcılıklarından gelen adres araştırma yazıları
10 gün içerisinde
10
Kimlik Bildirimi
1.
İşletici veya çalışanlara ait kimlik bildirimi
2.
Nüfus Cüzdan fotokopileri
30 dakika
11
Zorla Getirme
1.
Mahkeme ve Savcılık karar ve emirleri ile yapılır
Evrakın üzerindeki zorla getirmeTarihini gösteren günde
12
Talimat Evrakları
1.
Cumhuriyet Başsavcılığı ve Mahkeme kararları neticesinde
Verilen tarihten 1 hafta içerisinde
13
Askeri Evraklar
1.
Askeri Mahkemeden gelen ve Askerlik Şubesinden gelen evraklarla işlem yapılır
1-7 gün içerisinde evrakın gereği Yapılır
14
Sosyal-Mali durum Araştırması
1.
Mahkeme kararı doğrultusunda yapılan araştırmalar
1-7 gün içerisinde evrakın gereği Yapılır
15
Akıl ve Ruh Sağlığı bozuk hasta sevkleri
1.
Cumhuriyet Başsavcılığı ve Mahkeme Kararları neticesinde
İlgili kurum tarafından tamamlanan Süre İçerisinde
16
Adli Tıp Kurumu’na Yapılan Sevkler
1.
Cumhuriyet Başsavcılığı ve Mahkeme Kararları neticesinde
İlgili kurum tarafından tamamlanan süre içerisinde
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Sungurbey Polis Merkezi Amirliği
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Sungurbey Polis Merkezi Amirliği
Asayiş Şube Müdürlüğü
Adres
Şahsüleyman Mah. Terminal 2. Sk No:7
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0388 232 40 32
0388 232 40 30
TOPLUM DESTEKLİ POLİSLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
nigdetdp@egm.gov.tr. adresinden gelen maillerin takip edilerek ilgili birimlerle koordinasyon sağlanıp, vatandaşa geri bildirimde bulunulması
1.
E- devlet veya Cimer müracaatı
5 gün
2
Kamu Kurum ve kuruluşlarından gelen Genel güvenlikle ilgili bilgilendirmeye yönelik toplantı taleplerini en kısada sürede değerlendirmeye alarak, ilgili konular hakkında belirlenen günlerde bilgilendirme seminerleri düzenlemek
Talep edildiğinde ve planlama dahilinde
3
Risk grubu teşkil eden (Çocuklar ve Gençler) hedef kitleye yönelik ÇOGEP (Güvenli Hayat ve Güvenli Gelecek İçin Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı) kapsamında projeler üreterek çocuk ve gençlerimizin suça sürüklenmemeleri için sosyal ve kültürel faaliyetlerde bulunmak
1.
ÇOGEP Proje İçeriğine göre (Veli İzin belgesi, Dr. Raporu v.b)
1 YIL
4
Şehit ve Gazi Yakınları, Engelli vatandaşlarımız, sağlık problemi olan hasta ve hasta yakınları ya da mağdur durumdaki kişileri ziyaret ederek Polisin her daim yanlarında olduklarını hissettirmek
Planlama dahilinde
5
Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü Yönetmeliği gereğince Alt görev alanlarında vatandaşa yönelik dolandırıcılık, hırsızlık, suçtan korunma yöntemleri gibi genel güvenlik ve asayiş konularında bilgilendirme faaliyetleri yaparak broşür dağıtmak.
Planlama dahilinde
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Muhittin YILMAZ
Yunus Emre HAYTAOĞLU
Ünvan
TDP Şube Müdürlüğü/ Bürolar Amiri
TDP Şube Müdür V.
Adres
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0505 549 1584 - 0388 232 40 00-65 54
0507 213 1549-0388 232 4000
Fax
0388 2324027
0388 2324027
E-Posta
muhittin.yilmaz2@egm.gov.tr
yunusemre.haytaoglu@egm.gov.tr
TRAFİK TESCİL VE DENETLEME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
Çalıntı ise bu konuda mahalli karakola yapılan müracaat sureti
10 Dakika
3
ZAYİİ PLAKA MÜRACAATI
1.
Plakanın çalınması durumunda mıntıka Karakolunca düzenlenen müracaat tutanağı
2.
Plakanın kaybolması halinde dilekçe
3.
Aracın Tescil Belgesi
4.
Araç Sahibi veya Kanuni Temsilcisinin müracaatı
10 Dakika
4
SÜRÜCÜ BELGELERİNİN DAİMİ İPTAL İŞLEMLERİ
1.
a. Mahkeme Kararına göre: Şahsın işlemiş olduğu bir suçtan dolayı sürücü belgesinin geçici olarak geri alınmasına dair ilam Cumhuriyet Başsavcılığı kanalıyla ilgili tescil kuruluşuna gönderilir. Bu karar takip ve infazı için bilgisayar kayıtlarına işlenir. Sürücü belgesinin yıpranma veya zayii işlemi için müracaat halinde, belge tanzim edilerek, tutanakla geçici olarak geri alınır ve süresi sonunda tutanakla şahsa/vekiline teslim edilir. İlam ve tutanaklar Cumhuriyet Başsavcılığına gönderilir
2.
b. Trafik Zabıtasınca; Kanunun ilgili maddeleri gereğince (alkollü araç kullanmak, 100 ceza puanını doldurmak ve bir yıl içerisinde 5 hız ihlalinde bulunmak) sürücü belgelerine geçici olarak el konulması gerekenlerin belgelerine tutanakla geçici olarak el konulur. Süresi sonunda Trafik ve Çevre Kursu, Sürücü Davranışlarını Geliştirme Eğitimi, Psiko-Teknik Değerlendirme ve Psikiyatri Uzmanı Muayene Raporu aldırılarak, belge tutanakla teslim edilir. Sağlık durumlarından şüphe edilmesi veya bedensel bir değişikliğin görülmesi halinde, sürücü belgeleri sürücü olur sağlık raporu getirilinceye kadar geçici olarak tutanakla geri alınacaktır. (KTY’90 ıncı maddesi gereğince) Bu durumdaki şahısların, belgelerinin zayi olduğu gerekçesiyle yeni bir sürücü belgesi almalarının önlenmesi amacıyla, bilgisayar kayıtlarına şerh konulur. Sürücü belgesi geçici olarak alınan şahıslar; geri alma süresi sonunda belgelerinin kendilerine iadesi talebini, belgenin alındığı yer trafik kuruluşuna yapabilecekleri gibi başka bir trafik kuruluşuna da yazılı olarak yapabildiklerinden; Talebin, geri alma işlemini yapan trafik kuruluşu dışında başka bir trafik birimine yapılması halinde; bu müracaat geri alma işlemini yapan trafik kuruluşuna intikal ettirilecek ve belge geri alma süresi sonunda, sahibine verilmek üzere ilgili trafik kuruluşuna gönderilecektir. Sürücü belgesini alan trafik kuruluşu, belgenin teslimini tutanakla yapacak ve sadece tutanağın birer nüshasını geri alma işlemini gerçekleştiren trafik kuruluşuna gönderecektir.
5 Dakika
5
Hırsızlık Olayları İle İlgili Tahkikatların Yürütülmesi
1.
Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi Fotokopisi
2.
Çalınan Malzemelerin Faturaları veya Garanti Belgeleri
3.
Resmi Yazı (üst yazı) veya İfade Tutanağı
45 Dakika
6
OLAY YERİNDE KAZA TESPİT TUTANAĞININ TANZİM İŞLEMLERİ
1.
Sürücü Belgesi ve Kimlik
2.
Aracın Tescil Belgesi
3.
Aracın Sigortası
15 Dakika
7
GEÇİCİ OLARAK GERİ ALINAN SÜRÜCÜ BELGESİNİN TEKRAR VERİLME İŞLEMİ
1.
Sürücü belge sahibinin kimliği ile müracaatı
2.
Vergi Dairesi Müdürlüğünden Trafik para cezası olmadığına dair belge
3.
SÜDGE veya psikoteknik belgesi
10 Dakika
8
KAMYON VE KAMYONET TÜRÜ ARAÇLAR İLE ŞEHİR MERKEZİNE GİRİŞ İZNİ
1.
Dilekçe
2.
Araç Tescil belge fotokopileri
3.
Şirketler için İmza sürgüsü
10 Dakika
9
ENGELLİLER İÇİN PARK KARTI
1.
Dilekçe
2.
Araç Tescil belge fotokopisi
3.
Kimlik Fotokopisi
4.
Sağlık Raporu
5.
Sürücü belgesi Fotokopisi
6.
Resim (1 Adet)
10 Dakika
10
ARAÇ VE SÜRÜCÜLERİN KONTROL İŞLEMLERİ
1.
Sürücü Belgesi
2.
Araç Tescil Belgesi
3.
Sigortası
10 Dakika
11
OTOPARKA MEN EDİLEN ARAÇLAR.
1.
Sürücü Belgesi
2.
Araç Tescil Belgesi
10-15 Dakika
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
İl Emniyet Müdürlüğü
İl Emniyet Müdürlüğü
İsim
Ahmet Duran ORÇİN
Tuncay ŞİMŞEK
Ünvan
Trafit Tescil ve Denetleme Şube Müdürü V.
İl Emniyet Müdür Yrd.
Adres
Trafit Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü
İlhanlı Mahallesi Amas Bulvarı No:66 Merkez/NİĞDE
Telefon
0.388.2324000-5410
0.388.2324000-3330
Fax
0.388.2326005
E-Posta
nigde155@egm.gov.tr
nigde155@egm.gov.tr
ALTUNHİSAR İLÇE EMNİYET AMİRLİĞİ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
BİRİME GELEN İHBARLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
1.
İhbar
5 Dakika
2
3071 SAYILI DİLEKÇE HAKKI KULLANILMASINA DAİR KANUN UYGULAMASI
1.
Başvuru Dilekçesi ve Dilekçe İçerikli Belgeler
2.
Dilekçe sahibinin; Adı-soyadı, imzası, (iletişim bilgileri, iş veya ikametgah adresi)
30 Gün
3
4982 SAYILI BİLGİ EDİNME HAKKINDAKİ KANUN UYGULAMASINA İLİŞKİN ESAS USULLER HAKKINDA YÖNETMELİK
1.
Müracaat (Dilekçe ile veya e-posta ortamında)
2.
Başvuruda: Kimlik Bilgileri; adı, soyadı imzası, oturma yeri veya iş adresi, başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin ünvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzası ve yetki belgesi olmalıdır.)
15 Gün
4
ŞİKÂYET KONUSU
1.
Dilekçe
30 Dakika
5
NİŞAN, DÜĞÜN, SÜNNET GİBİ ETKİNLİKLERİN İŞLEMLERİ
1.
Nişan, düğün, sünnet dilekçesi
10 Dakika
6
KAYIP VE BULUNTU EŞYALAR İLE İLGİLİ İŞLEMLER
1.
Kayıp ve buluntu ile ilgili müracaat
15 Dakika
7
KİMLİK BİLDİRİMİ
1.
İŞLETİCİ VEYA ÇALIŞANLARA AİT KİMLİK BİLDİRİMİ
2.
Kimlik bildirme belgesi doldurulur
3.
Nüfus cüzdanı fotokopileri
4.
İkametgah Belgeleri
30 Dakika
8
TRAFİKTEN MEN ŞERHİNİN KALDIRILMASI
1.
Araç Sahibinin Men Kaldırma Dilekçesi
2.
Araç Fotoğraf (Araç Üzerinde Reklam Yazı Logo Cam Filmi vb. Olmaması)
15 Dakika
9
GEÇİCİ İPTAL OLAN SÜRÜCÜ BELGESİNİN TESLİMİ
1.
Adli Sicil Belgesi
2.
Vergi Dairesinden Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge
15 Dakika
10
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ VERİLMESİ
1.
Dilekçe,
2.
Sağlık Raporu,
3.
Vergi Dairesinden Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Harcı Ödendi Belgesi
5.
Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Ödendi Belgesi,
6.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
1-3 Gün
11
YİVSİZ TÜFEK SATIN ALMA BELGESİ VERİLMESİ VEYA ONAY VERİLMESİ
1.
Dilekçe,
2.
Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Ödendi Belgesi,
3.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
4.
Sağlık Raporu,
5.
Vergi Dairesinden Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
1-3 Gün
12
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ YENİLENMESİ
1.
Dilekçe,
2.
Sağlık Raporu,
3.
Vergi Dairesinden Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Harcı Ödendi Belgesi,
5.
Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Ödendi Belgesi,
6.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
7.
Eski Ruhsat ve kayıtlı Tüfek
1-3 Gün
13
YİVSİZ TÜFEK DEVİR İŞLEMİ
1.
Dilekçe,
2.
Sağlık Raporu
3.
Vergi Dairesinden Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Harcı Ödendi Belgesi,
5.
Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Ödendi Belgesi,
6.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf
7.
Devir Yapılacak Tüfek veya Tüfekler
8.
Devir Sözleşmesi
1-3 Gün
14
SES VE GAZ FİŞEĞİ ATABİLEN SİLAHLARA BİLDİRİM BELGESİ DÜZENLENMESİ
1.
Dilekçe,
2.
Polis Teşkilatını Güçlendirme Vakfı Ödendi Belgesi,
3.
2 Adet Vesikalık Fotoğraf,
4.
Fatura,
5.
Kurusıkı Tabanca,
1-3 Gün
15
GÜVENLİK SORUŞTURMALARI
1.
Tahkikat Evrakları
1-3 Gün
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
İsim
Ferdi ÖRS
Hüseyin Gökhan KOYUN
Ünvan
Polis Merkezi Amir V.
İlçe Emniyet Amir V.
Adres
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
Telefon
0 388 611 31 56
0 388 611 31 56
BOR İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Verilmesi
1.
Dilekçe
2.
Aile Hekimliğinden Sağlık Raporu
3.
Vergi Dairesinden 5.000 TL Üzeri Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
611.20 TL Yivsiz Tüfek Harcı Ödendi Belgesi,
5.
600 TL Türk Polis Teşkilatı Silah Ruhsatı Ödendi Belgesi,
6.
Yarım Kapak Dosya
7.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
İki (2) Gün
2
Yivsiz Tüfek Satın Alma Belgesi veya Onayı Verilmesi
1.
Dilekçe
2.
Aile Hekimliğinden Sağlık Raporu
3.
Vergi Dairesinden 5.000 TL Üzeri Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
611.20 TL Yivsiz Tüfek Harcı Ödendi Belgesi,
5.
600 TL Türk Polis Teşkilatı Silah Ruhsatı Ödendi Belgesi,
6.
Yarım Kapak Dosya
7.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
İki (2) Gün
3
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi Yenilenmesi
1.
Dilekçe
2.
Aile Hekimliğinden Sağlık Raporu
3.
Vergi Dairesinden 5.000 TL Üzeri Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
611.20 TL Yivsiz Tüfek Harcı Ödendi Belgesi,
5.
600 TL Türk Polis Teşkilatı Silah Ruhsatı Ödendi Belgesi,
6.
Yarım Kapak Dosya
7.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
İki (2) Gün
4
Yivsiz Tüfek Devir İşlemi
1.
Dilekçe
2.
Aile Hekimliğinden Sağlık Raporu
3.
Vergi Dairesinden 5.000 TL Üzeri Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge,
4.
611.20 TL Yivsiz Tüfek Harcı Ödendi Belgesi,
5.
600+600 (iki taraf) TL Türk Polis Teşkilatı Silah Ruhsatı Ödendi Belgesi,
6.
Yarım Kapak Dosya
7.
1 Adet Biyometrik Fotoğraf,
İki (2) Gün
5
Piroteknik Madde (Havai Fişek) Ateşleme İzni
1.
Dilekçe
2.
A Sınıfı Ateşleyici Belgesi Fotokopisi
3.
Ateşleyici Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4.
Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Poliçesi Fotokopisi,
5.
Noter Tasdikli Taahhütname Fotokopisi.
Üç (3) Gün
6
Ses ve Gaz Fişeği Atabilen Silahlara Bildirim Belgesi Düzenlenmesi
1.
Dilekçe
2.
150 TL Türk Polis Teşkilatı Güçlendirme Vakfına Kart Bedeli Ödendi Belgesi,
3.
2 Adet Vesikalık Fotoğraf
4.
Fatura
5.
Kurusıkı Tabanca,
On (10) Dakika
7
Mermi İstihkakı
1.
Dilekçe
Beş (5) Dakika
8
Güvenlik Soruşturmaları
1.
Evraklar İl Emniyet Müdürlüğünden geldikten sonra Ekiplerimizin tutmuş olduğu rapor sonrasında
24 Saat
9
Asayiş Toplantı Tutanakları
1.
Günlük olarak İlçe Emniyet ve Jandarma bölgesinde gerçekleşen olayların hazırlanması
1 saat
10
KAYIP ÇOCUK VE BULUNTU ÇOCUK: Ailelerine Teslim Tutanağı, Aileleri Belli Olmayan Çocukların Sosyal Hizmetler Kurumuna Teslim Edilmesi.
1.
Nüfus Cüzdanı
2.
Dr.Raporu
2 saat
11
TRAFİKTEN MEN EDİLEREK OTOPARKA ÇEKİLEN ARACIN SAHİBİNE TESLİMİ
1.
Nüfus Cüzdanı
10 Dakika
12
TRAFİKTEN MEN ŞERHİNİN KALDIRILMASI
1.
Nüfus Cüzdanı
10 Dakika
13
GEÇİCİ İPTAL OLAN SÜRÜCÜ BELGESİNİN TESLİMİ
1.
Nüfus Cüzdanı
10 Dakika
14
MUVAFAKATNAME GÖNDERİLMESİ
1.
Nüfus Cüzdanı
15 Dakika
15
KAYIP TESCİL BELGESİ VE TESCİL PLAKASI İŞLEMLERİ
1.
Nüfus Cüzdanı
10 Dakika
1
Şikâyet Konusu
1.
Dilekçe
30 Dakika
2
Adli Olay Başvurusu
1.
Belge istenilmemektedir
90 Dakika
3
Kamu Kurum ve Kuruluşlar ile İlgili Yazışmalar
1.
Kamu, kurum ve kuruluşlardan gelen ve cevap verilmesi gereken yazışmalar
1 hafta
4
Nişan, düğün gibi etkinliklerin işlemleri
1.
Nişan, düğün dilekçesi
10 Dakika
5
Kayıp ve Buluntu eşyalar ile ilgili işlemler
1.
Kayıp ve buluntu ile ilgili müracaat
15 Dakika
6
Mahkemeden ve C.Başsavcılığından gelen yazılar
1.
Mahkeme ve Cumhuriyet Başsavcılığından gelen talimat, emir yazıları
10 Gün
7
İdari Yaptırım(Kabahatler)
1.
İdari Yaptırım Tutanağı -Tutanaklar-Alkolmetre çıktısı-Doktor raporu
40 Dakika
8
Umuma açık yerlerin tahkikatı
1.
Belediyeden gelen umuma açık tahkikat yazısı
7 Gün
9
Adres Tespit Araştırması
1.
Mahkemelerden ve Cumhuriyet Başsavcılıklarından gelen adres araştırma yazıları
10 Gün
10
Kimlik Bildirimi
1.
İşletici veya çalışanlara ait kimlik bildirimi
2.
Nüfus Cüzdanı fotokopileri
30 Dakika
11
Zorla Getirilmeler
1.
Mahkeme ve Savcılık karar ve emirleri ile yapılır
Belirtilen Süre
12
Talimat Evrakları
1.
Cumhuriyet Başsavcılığı ve Mahkeme Kararları neticesinde
1 Hafta
13
Askeri Evraklar
1.
Askeri Mahkemeden gelen ve Askerlik Şubesinden Gelen Evraklarla işlem yapılır
1-7 Gün
14
Sosyal-Mali durum Araştırması
1.
Mahkeme kararı doğrultusunda yapılan araştırmadır
1-7 Gün
15
Akıl ve ruh sağlığı bozuk hasta sevkleri
1.
CumhuriyetBaşsavcılığı ve Mahkeme Kararları neticesinde
İlgili kurum tarafından tamamlanan süre içerisinde
16
Adli Tıp Kurumu’na yapılan sevkler
1.
Cumhuriyet Başsavcılığı Ve Mahkeme Kararları neticesinde
İlgili kurum tarafından tamamlanan süre içerisinde
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Belgelendirme Büro Amirliği
Bor İlçe Emniyet Müdürlüğü
İsim
Furkan KANTEMİZ
Caner ÖZ
Ünvan
Büro Amir V.
İlçe Emniyet Müdürü
Adres
Selçuk Mahallesi Çevreyolu Cad. No:53
Selçuk Mahallesi Çevreyolu Cad.
Telefon
0 388 311 34 28
0 388 311 34 28
Fax
0 388 311 20 00
0 388 311 20 00
ÇAMARDI İLÇE EMNİYET AMİRLİĞİ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
3071 Sayılı Dilekçe Hakkı Kullanılmasına Dair Kanun Uygulaması
1.
Başvuru Dilekçesi ve Dilekçe İçerikli Belgeler
1 Ay
2
4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkındaki Kanun Uygulamasına İlişkin Esas Usuller Hakkında Yönetmelik
1.
Müracaat
15 gün
3
2521 Sayılı Avda ve Sporda Kullanılan Tüfekler, Nişan Tabancaları ve Av Bıçaklarının Yapımı, Alımı, Satımı ve Bulundurulmasına Dair Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik Çerçevesinde Yivsiz Av Tüfeği Satın alma Belgesi Düzenlenmesi ve Ruhsatname verilmesi
1.
Dilekçe
2.
Sağlık Raporu
3.
Adli Sicil Belgesi
4.
Son Altı Ay İçerisinde Çekilmiş (2) Adet Vesikalık Fotoğraf
5.
Yivsiz Tüfek Ruhsatname Harcı
6.
Yivsiz Tüfek Kart Ücreti
1-3 Gün
4
Güvenlik Soruşturmaları
1.
Tahkikat Evrakları
1-4 Gün
5
Araç Kaydı Sorgulaması
1.
Araç Sorgulaması İçin Gerekli Evraklar
3 Dk.
6
Amirliğe Gelen İhbarların Değerlendirilmesi
1.
İhbar
5 Dk.
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
İsim
Ahmet TERKÇİ
Mücahit UĞUR
Ünvan
Polis Merkezi Amir V.
İlçe Emniyet Amir V.
Adres
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
Telefon
0 388 711 28 31
0 388 711 28 31
Fax
0 388 711 28 40
0 388 711 28 40
ÇİFTLİK İLÇE EMNİYET AMİRLİĞİ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
3071 Sayılı Dilekçe Hakkı Kullanılmasına Dair Kanun Uygulaması
1.
Başvuru Dilekçesi ve Dilekçe İçerikli Belgeler
1 Ay
2
4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkındaki Kanun Uygulamasına İlişkin Esas Usuller Hakkında Yönetmelik
1.
Müracaat
15 gün
3
2521 Sayılı Avda ve Sporda Kullanılan Tüfekler, Nişan Tabancaları ve Av Bıçaklarının Yapımı, Alımı, Satımı ve Bulundurulmasına Dair Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik Çerçevesinde Yivsiz Av Tüfeği Satın alma Belgesi Düzenlenmesi ve Ruhsatname verilmesi
1.
Dilekçe
2.
Sağlık Raporu
3.
Adli Sicil Belgesi
4.
Son Altı Ay İçerisinde Çekilmiş (2) Adet Vesikalık Fotoğraf
1-3 Gün
4
Güvenlik Soruşturmaları
1.
Tahkikat Evrakları
1-4 Gün
5
Araç Kaydı Sorgulaması
1.
Araç Sorgulaması İçin Gerekli Evraklar
3 Dk.
6
Amirliğe Gelen İhbarların Değerlendirilmesi
1.
İhbar
4 Dk.
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
İsim
Hakan DAĞ
Emre Yunus DEMİRCİ
Ünvan
Polis Merkezi Amir V.
İlçe Emniyet Amir V.
Adres
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Amirliği
Telefon
388 411 26 60/ 0505 318 51 35
388 411 26 60/ 0505 318 51 35
ULUKIŞLA İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ - KAMU HİZMET STANDARTLARI
S.No
Hizmet Adı
Gerekli Belgeler
Tamamlanma
Süresi
1
YİVSİZ TÜFEK RUHSATNAMESİ VERİLMESİ
1.
Ulukışla Kaymakamlığına hitaben yazılmış dilekçe
2.
Silah taşımasına engel halinin bulunup bulunmadığını gösteren Doktor Raporu
3.
1 adet biyometrik fotoğraf (Son altı ay içerisinde çekilmiş)
4.
Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi harcı ödendi belgesi
5.
Maliyeden borcu olmadığına dair “Borcu Yoktur Belgesi”
6.
Türk Polis Güçlendirme ve Yardımlaşma Vakfına Harç
7.
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
15 Gün
2
SES VE GAZ FİŞEĞİ ATABİLEN SİLAHLARA BİLDİRİM BELGESİ DÜZENLENMESİ
1.
Kaymakamlık Havaleli Dilekçe
2.
Fatura
3.
Silah
1 GÜN
3
2911 SAYILI KANUNA GÖRE DÜZENLENEN AÇIK VE KAPALI YER TOPLANTILARI
1.
Toplantının yapılmasından en az 48 saat önce ve çalışma saatleri içinde toplantının yapılacağı yerin bağlı bulunduğu Mülki Amirliğe hitaben düzenleme kurulu başkan ve üyeleri (7 kişi) tarafından imzalanan bildirimi vermek. (Bildirimde toplantının amacı, yeri, tarihi ve saati ile düzenleme kurulunda görev alanların meslek, iş, telefon ve adres bilgileri bulunmalıdır.)
2.
T.C. Kimlik numarası
3.
Bildirim sonrası Alındı Belgesi
4.
Adli sicil beyanı
3 Gün
4
SİYASİ PARTİ İL-İLÇE KURULUŞ EVRAKLARI
1.
Genel Merkez Atama Yazısı (Onaylı)
2.
Alındı Belgesi
3.
Yönetim Kurulu Çizelgesi (Tasdikli) Yönetim Kurulundaki Şahıslara ait 3 er adet nüfus cüzdanı sureti
İlgili siyasi partiye hemen alındı belgesi verildikten sonra 2-3 gün içerisinde İçişleri Bakanlığı ve Yargıtay C. Başsavcılığına yazılıyor.
5
MATBAA KURULUŞU
1.
Doldurulması için Matbaa beyannamesi
2.
(2 adet) nüfus cüzdanı sureti
3.
(2 adet) kira kontratı veya tapu fotokopisi
4.
İŞLETME ŞİRKET İSE;
5.
Tapu sicil Gazetesi 1 asıl, 1 fotokopi
6.
İmza sirküleri fotokopisi
7.
Varsa sorumlu Müdürün nüfus cüzdan sureti
1 GÜN
6
SENDİKA KURULUŞU
1.
İlin Valiliğine Dilekçe
2.
Kurucuların Nüfus Cüzdanları
3.
Meslek ve Sanat Özgeçmişi
4.
İkametgah/İşyeri belgesi
5.
Mal bildirim beyanı
6.
Adli sicil belgesi (2821 sayılı “sendikalar Kanunu’nun 5. ve 6. Maddesi doğrultusunda talep edilmektedir.)
7.
Sendikanın kurulacağı işkolunda fiilen çalışır olduklarını kanıtlayan belgeler
8.
Türkçe okur-yazar olmak
9.
Sendika Tüzüğü
5 GÜN
7
2559 SAYILI KANUNA GÖRE DÜZENLENEN AÇIK VE KAPALI YERDE YAPILAN KONSER, ŞENLİK, FESTİVAL VB.ETKİNLİKLER
1.
En büyük Mülki Amirine hitaben gerçek veya tüzel kişiler tarafından imzalanan bildirim vermek (Bildirimde etkinliğin amacı, yeri tarih ve saatini belirtmek)
2.
Müracaatta bulunan gerçek kişiler ile katılan sanatçıların nüfus cüzdanlarının suretleri ikametgâh belgelerini vermek
3.
En az 48 saat önceden en büyük Mülki Amire bir bildirim ile müracaatta bulunmak
4.
Düzenlenmek istenen etkinliğe yabancı sanatçılar var ise İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığından müracaat edilerek sakınca olmadığına dair izin almak
2-7 GÜN ARASI
8
KİMLİK BİLDİRİMİ
1.
İŞLETİCİ VEYA ÇALIŞANLARA AİT KİMLİK BİLDİRİMİ
2.
Kimlik bildirme belgesi doldurulur
3.
Nüfus cüzdanı fotokopileri
4.
İkametğah Belgeleri
45 DAKİKA
9
ŞİKAYET DİLEKÇELERİ
1.
Nüfus Cüzdanı/Sürücü Belgesi veya Kimlik yerine geçecek belge
1-10 GÜN ARASI
10
YAŞLILIK VE ENGELLİ MAAŞI TAHKİKATI
1.
Yaşlılık ve engelli maaşı müracaatları Mal Müdürlüğüne yapılmakta olup, başvuru için gerekli belgeler Mal Müdürlüğünce istenildiğinden Polis Merkezi Amirliğimizce her hangi bir belge veya evrak istenmemektedir
10 GÜN
11
İFADE ALMA İŞLEMLERİ
1.
Nüfus Cüzdanı/Sürücü Belgesi veya Kimlik yerine geçecek belge
10-30 DAKİKA
12
GÜVENLİK SORUŞTURMASI
1.
Tahkikat Evrakları
1-4 GÜN
13
AMİRLİĞE GELEN İHBARLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
1.
İhbar
3-5 DK.
14
3071 SAYILI DİLEKÇE HAKKI KULLANILMASINA DAİR KANUN UYGULAMASI
1.
Başvuru Dilekçesi ve Dilekçe İçerikli Belgeler
2.
Dilekçe sahibinin; Adı-soyadı, imzası, iş veya ikametgah adresi)
30 GÜN
15
4982 SAYILI BİLGİ EDİNME HAKKINDAKİ KANUN UYGULAMASINA İLİŞKİN ESAS USULLER HAKKINDA YÖNETMELİK
1.
Müracaat (Dilekçe ile veya e-posta ortamında)
2.
Başvuruda: Kimlik Bilgileri; adı, soyadı imzası, oturma yeri veya iş adresi, başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin ünvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzası ve yetki belgesi olmalıdır.)
15 İŞ GÜNÜ (İstenen bilgi ve belgenin başka bir birimden sağlanması durumunda 30 iş günü)
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat
İkinci Müracaat
Yer
Polis Merkezi Amirliği
İlçe Emniyet Müdürlüğü
İsim
Mehmet KIRAÇ
Sami ÖZCAN
Ünvan
Polis Merkezi Amir V.
İlçe Emniyet Müdürü V.
Adres
Alpağut Mahallesi
Alpağut Mah. İsmet İnönü
Telefon
511 2016-155/112
511 147 658
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız